2013. február 7., csütörtök

"Ébredj fel, légy éber arra, ami benned történik. És abban a pillanatban, ahogy tudatossá válsz pl. a keserűségre, emlékezz: 'Ezt én határoztam így' Legyen ez az első lépés : Minden ami van - ÉN választottam , én vagyok a felelős érte... a körülményeket én teremtettem: ennek ÉN vagyok az "oka"... Amint felfedezed, hogy van választási lehetőséged: az élet játék lesz! Ha azt érzed, hogy szomorúságra van okod, ám legyen, légy szomorú - de emlékezz: 'ezt én választottam'. És ne panaszkodj. Senki mást nem terhel a felelősség. A drámát amelyben közreműködsz, TE írtad. Ha te írtad a drámát, ám legyen, de akkor ne menj senkihez, és ne kérdezd, hogy 'hogy lehetnél boldogabb?'Akkor ne menj a mesterhez, vagy a guruhoz, hogy miért van ez így? ... kedves guru légy szíves csináld vissza... hogy aztán csinálhassak még több bajt! Tanuld meg: mindennek TE vagy az okozója! Ébredj fel! MOST! Ebben a pillanatban és légy BOLDOG!" Osho

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése